Материалдар

Психологиялық денсаулықты сақтау бойынша мұғалімдерге арналған жадынама.

Қашықтықтан оқытуға көшкен кезде педагог энергетикалық,физиологиялық артық жүктемелерді бастан өткереді. 

Осыған байланысты шаршау пайда болады, тепе-теңдік бұзылады, ол эмоциялық күйзеліске әкеп соғады.

Денсаулық сақтау мәселелері бойынша педагог құзыреттілігінің құрамдас бөлігі- өз денсаулығын сақтау және эмоциялық күйзеліс синдромына қарсы әсер ету, денсаулықты сақтау тәсілдерін тиімді қолдану және өз оқушылары үшін денсаулық сақтау ортасын құру болып табылады.

Эмоциялық күйзеліс кезеңдері:
Өзін-өзі бағалаудың төмендеуі;

Жалғыздық кезеңі;

Эмоцияналдық сарқылу, соматизация;

Жұмысқа деген қызығушылықтың жоғалуы;

Кәсіби күйзеліс синдромымен кездесуден қалай сақтану керек

Өзіңізге мұқият болыңыз: бұл сізге шаршаудың алғашқы белгілерін уақытында байқауға көмектеседі:

Өзіңізді жақсы көріңіз немесе кем дегенде өзіңізді ұнатуға тырысыңыз;

Сіздің қажеттіліктеріңізге, икемдеріңізге және мүмкіндіктеріңізге сәйкес істі таңдаңыз. Бұл сізге өзіңіздің күш-қуатыңызға сенуге көмектеседі.

Басқалар үшін өмір сүруді доғарыңыз. Өтінемін өміріңізді. адамдардың орнына емес қойып емес, олармен бірге болығыз!

Әр күннің оқиғаларын байсалды түсінуге үйреніңіз. Кешке қайта қарауды дәстүрге айналдыруға болады.

Егер сіз шынымен біреуге көмектескіңіз келсе немесе біреудің жұмысын жасағыңыз келсе, өзіңізге сұрақ қойыңыз: ол оған шынымен керек пе?

Немесе оны өзі шеше алатын шығар?

Кәсіби күйзеліс синдромының алдын алу шаралары

Қысқа және ұзақ мерзімді мақсаттарды анықтау;

Қажетсіз бәсекелестіктен аулақ болу;

Эмоционалды қарым-қатынас

Физикалық қарым-қатынасты сақтау;

Уақытымен жұмыстан бас тартып, демалу;

Өзін-өзі реттеу дағдыларын игеру;

Біліктілікті арттыру және өзін-өзі жетілдіру

Жүктемелеріңізді қарап , бөліп жасауға тырысыңыз

Бір әрекеттен екіншісіне ауысуды үйреніңіз

Жұмыстағы жанжалдарды жеңуге оң көзқараспен қараңыз;

Бәрінде жақсы болуға тырыспаңыз;

Есіңізде болсын, сіздің эмоцияларыңызды басқару саналы бақылауға негізделген;

Үнемі өзін-өзі сынға алумен айналыспаңыз, бұл одан сайын «өзін-өзі тануға » әкеледі;

Мазасыздықтан ең жақсы құтылу - өзіңе деген сенімділік!

Қорытынды

Психикалық денсаулығыңыз туралы қамқорлық жасаңыз, әріптестер!

Психикалық стресс деңгейін сыни деңгейге жеткізбеңіз!

Негізгі құпия - бұл күлімдеу!